Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Bestelgemak / Ordering convenience
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Ik ben er al een keer geweest, vriendelijk geholpen.

Sterke punten / Strong points

Dat ze genoeg aanbod hebben, goed bereikbaar met de auto. Gelijk reageren op een vraag online.

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Als je online iets bestelt krijg ik vijf verschillende mailtjes. Dat vind ik iets te veel.
Ik kon op de site zo snel niets vinden over een tegoedbon. Ik heb een mail gestuurd, maar kreeg helaas alleen als antwoord dat het wel op de site stond. Ik had het net iets klantvriendelijker gevonden als ze de hyperlink naar die specifieke site toe hadden gevoegd in de mail.

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, mijn excuses als er iets niet duidelijk naar u toe gemaild is over de kadon. Ik hoop dat de extra presentjes die meegezonden zijn met uw kadobon wel goed ontvangen zijn. Tevens zegt u dat u 5 mailtjes ontvangt van ons over de bestelling dat is wel vreemd, want dat horen er twee te zijn namelijk uw bestelling en de verzendmail. Wat wel klopt is dat u een apart mailtje van ons had ontvangen omdat de track en trace code systeem offline was, en hebben wij u netjes de track en trace code apart u toe gemaild.
Kunt u mij tevens even laten weten waarom de info verloop van de order zo slecht scoort, dan zal ik kijken wat wij kunnen verbeteren hierin.
mvg Biggymanskleding.nl

Score voor Biggymanskleding.nl: 4/5