Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Dennis

Alles gaat snel en prima, zolang je niet in een retourneringsproces terecht komt

Sterke punten / Strong points

Groot assortiment/ snelle levering

Verbeterpunten of tips / Improvements or tips

Belabberde regeling qua retournering/omruilen, zelf de retourzending moeten betalen en eerst moeten mailen ed gaat bij andere bedrijven allemaal veel makkelijker en gratis en zonder al die vele moetjes en regeltjes, dit vind ik echt een enorm storende factor.

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw referentie, om even terug te komen op uw opmerking bij verbeterpunten en tips. Bij alle webwinkels hoort u gewoon netjes uw retour aan te melden, dit zorgt er juist voor dat alle retouren die binnen komen in ons magazijn snel en goed verwerkt worden.
Tevens vergoeden wij inderdaad de retour kosten niet, omdat wij de laagste prijs aanbieden op onze website, ook worden omruilingen vanuit onze kant ook weer gratis aan u verzonden. Zouden wij al deze kosten op ons nemen dan is er geen winst meer te behalen op de lage prijzen die wij hanteren.
Dus wij hanteren gewoon een normale retour procedure zoals andere webwinkels zonder extra regels of moetjes zoals u dat noemt :) En wij houden liever de prijzen laag dan dat wij de klanten foppen met belachelijke hoge prijzen.
mvg Ricardo

Score voor Biggymanskleding.nl: 4.5/5