Klantvriendelijkheid / Customer friendliness
Snelheid levering / Speed delivery
Reactiesnelheid / Reaction speed
Info over verloop order / Info about pass order

Beste Biggymanskleding

Mijn ervaring bij jullie was niet zo positief en waarom niet
Ik heb voor de eerste keer iets bij jullie besteld, en dit was veel te groot
Daarom wilde ik deze kledingstukken terugsturen(eigenlijk ruilen maar na deze ervaring geen zin meer in)
Het begint dan al dat je een retourformulier nodig hebt + moet je eerst goedkeuring krijgen en een mail verzenden of je het wel terug mag sturen
Na drie keer geprobeerd te hebben een formulier te douwnloden tervergeefs,weer een mail gestuurd of jullie mij het retourformulier naar mij wilde toesturen
Ik kreeg toen een verwijzing naar jullie site waar ik dus al drie keer was geweest en niet verder kwam
Maar goed uiteindelijk heb ik dus het formulier ontvangenen en kon ik mijn spullen terug sturen
En hier mocht ik ook nog eens zes euro voor betalen
Dus uiteindelijk veel moeite en shagerijn nog steeds geen t shirts en zes euro lichter
Niet erg klantvriendelijk er zijn genoeg bedrijven waar je niets hoeft te betalen als je ook niets koopt wel zo netjes
Jullie vroegen om mijn mening dus die heb ik bij deze gegeven
Ik zal niet nog een keer bij jullie bestellen , en wel om deze reden

Mvg H Bodar

Reactie Biggymanskleding.nl:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback, helaas is het zo dat u bij elk bedrijf als u iets terug stuurt u daar netjes een retour formulier bij doet. Tevens ligt het probleem niet bij ons dat u geen retour formulier kan downloaden want niemand heeft hier last van alleen u. Dit zal waarschijnlijk aan uw instellingen liggen van uw beveiliging op uw pc.
Wat betreft het terug sturen, dit is altijd voor de klant, waarom zouden wij dit moeten betalen als onze prijzen al de laagste zijn van NL. U besteld 2 artikelen uit de uitverkoop en verwacht dan ook nog eens dat wij dit terug betalen ?
Ook hebben wij uw retour nog steeds niet ontvangen, dus kunnen wij deze niet behandelen voor u. Alle info staat op onze website, zowel over het verzenden en bij elk artikel staat een maatvoering. Dat u als klant te groot besteld, terwijl de maten bij het artikel staat is dan toch niet ons probleem. Zelfs als dat gebeurt willen wij u nog netjes helpen.
Dus deze beoordeling is niet eerlijk en gepast. Wij hebben alles netjes gedaan voor u, maar u vind het dus niet de moeite dat als u ergens iets moet terug sturen om dit te melden, en ook niet om hiervoor te betalen ?
Ik wens u veel succes bij onze concurrenten waar u veel meer betaald, en daar zit ook uw retour kosten al bij verwerkt.
mvg Ricardo

Score voor Biggymanskleding.nl: 2.5/5