Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Jan de Jong

Waarschuwing: je kan makkelijk 90% verlies maken met hulp van Beursman.nl
Ik ben kapot van mijn verliezen (ik volg Beursman.nl veel jaren al). Ik wilde eerder met pensioen gaan maar nu blijkt dat ik tot mijn dood moet werken.
Het is een feit dat een van de goudzoekers veel rendement bracht. Toen ik daarna die geld in andere goud/zilverzoekers investeerde zoals beursman adviseerde, verloor ik 80% van dit geld (en ook geld op aandelen die ik al eerder kocht). Bij al die dalingen adviseerde Beursman nog om bij te kopen ! En al die aandelen zijn nog steeds alleen maar aan het dalen.
Van mijn ervaring met mijnen en zoekers werkt dat zo: een goud/zilverzoeker geeft steeds meer aandelen uit waardoor die aandelen fors aan waarde verliezen. Daarna gaat die zoeker omgekeerde split doen, meestaal 10:1 zodat het lijkt alsof niks is verloren. Maar dat betekent dat jouw verlies meer dan tienvoudig is. Dit is geen investering, dit is een russische roulette.
Ik denk dat Beursman weinig ervaring heeft met aandelen van goud en zilver mijnen/zoekers en weinig ervaring met beurzen.
Ik heb dikke verliezen en ik moet nog hoge voorlopige aanslag bij de belastingdienst betalen van geld die ik niet heb omdat ze natuurlijk inschatten dat ik een winst zou maken.

Dagelijkse berichten en analyses

Niet zo optimistisch doen over torenhoge potentiele winsten terwijl 90% van die mijnen aandelen alleen maar torenhoge verliezen leveren.

Score voor Beursman: 0.5/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee
Aangekocht product: goud/zilver mijnen/zoekers abonnement