Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

E van Haren

Sinds een jaar of twee koop ik goud en zilvermijnen, niet alleen via Buersman, ook via ander advies-sites. Ik geloof(de) in goud en zilver, maar ik moet mijn mening bijstellen. Ook al zijn de fundamenten allemaal uitstekend, vergelijkbaar met de jaren '80, goud en zilver zullen niet meer doen wat ze toen deden, stijgen naar all times high. De uitstekende fundamenten doen hun werk niet in deze veranderende tijd, de kopers (Babyboomers) van toen zijn gepensioneerd, de kopers van nu ( Milleniums) beleggen in andere producten. Groene energie, crypto, tech en innovatie. Wat verder meespeelt is de overtuiging dat er nooit meer een beurscrash kan/zal komen, omdat er een opvangnet is: gewoon geld bijdrukken en zorgen dat er geen domino-effect kan ontstaan bij omvallende giganten. Wat dat betreft is Evergrande weer een bewijs voor de belegger in het algemeen. Ook al is dit bedrijf niet te vergelijken met de Lehmanbank, dat China inspringt stelt beleggers globaal gerust, vandaar doorstijgende beurzen, vandaar het optimisme. De beurs werkt niet meer zoals in de vorige eeuw. Er is een andere, hedendaagse, beleggingstactiek plus bijbehorende psychologie aan de hand en oudere doorgewinterde beleggers zouden zich dit moeten realiseren en hun strategie bijstellen. Helaas, ik zie de jonge beleggers van nu niet in de goud en zilvermijnen gaan. Mocht ik het fout hebben, dan ben ik alleen maar blij voor de goldbugs onder ons.

heldere visie, wel gekleurd door eigen geloof. Dat is mooi, maar zou wat realistischer mogen zijn.

ik wilde communiceren met Beursman, maar contact is niet mogelijk. te druk waarschijnlijk voor prive-antwoorden

Score voor Beursman: 3/5
Zou u Beursman aanbevelen? Ja
Aangekocht product: goud enzilvermijnen, etf's