Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Weinig tot geen aankopen, in geen enkele groep. Focus lijkt vooral op goud en zilver te liggen. Prima als dat meer rendement geeft dan ETFs maar het is echt niet zo dat geen enkel ETF rendement kan maken, en aangezien mensen zich wel abonneren op ETF informatie vind ik dat die ook wel gegeven (dus gekocht) moet worden.

Kennis van zaken

Of ga over op goud/zilver en stof met het verkopen van ETF.. of doe allebei maar bedien dan ook alle partijen

Reactie Beursman:

Aankopen worden alleen gedaan als er kansen in de markt zijn. We kopen nooit met als reden om daarmee klanten tevreden te stellen. Koopkansen komen in golfbewegingen. Dan weer een tijdje geen en dan weer een tijdje veel. We trachten altijd de kansen in de markt zo optimaal mogelijk te benutten. De afgelopen tijd lagen die kansen bij goud en zilver. Die kansen zijn dan ook benut. Bij veel ETF's zagen wij toenemende risico's en top vorming. Reden om niet te kopen. Die beslissing om niet te kopen was juist en heeft verlies kunnen voorkomen. Een belegger met ervaring koopt niet altijd maar wacht geduldig zijn kansen af. In de resultaten van de afgelopen jaren die allemaal op onze website staan kunt u zelf zien dat er met deze werkwijze hele aardige rendementen zijn behaald.

Score voor Beursman: 2.5/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee