Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

Als beginnend belegger heb ik alle informatie op Beursman.nl gebruikt om mezelf in te leren in de wereld van het beleggen. Met name het beleggen in ETF's en trackers, die de hoeksteen van mijn portefeuille vormen. Ook beleg ik in edelmetalen. Zeer prettig dat alle relevante informatie hier aangeboden wordt. Tot nu toe mooie rendementen behaald.

Alle informatie op de website is overzichtelijk en volledig. De maand- , week- en dagelijkse updates zijn zeer welkom en geven een goed beeld van de ontwikkelingen op de financiele markten. Beschrijving is optimistisch, maar met een kritische blik en analyse. Beursman reageert ook snel op mails.

Prijzen zijn fors, zeker wanneer er maandenlang slechts weinig tot geen aankopen zijn. Voor mijn gevoel ligt de focus van Beursman nu met name op de goud- en zilvermijnen en minder op de reguliere ETF's waardoor kansen worden gemist. Verbeterpunt: voorzie de beschrijvingen op de website (o.a. ETF's) van een datum, zodat voor de belegger zichtbaar is hoe actueel de informatie nog is. Ontwikkelingen gaan snel.

Score voor Beursman: 4/5
Zou u Beursman aanbevelen? Ja