Beursman

Tevreden over bestelling
Orderafhandeling
Snelheid toegang tot uw account
Reactiesnelheid bij vragen over uw bestelling
Gebruiksvriendelijkheid website

p van der torre

Heb zo'n 1500 euro uitgegeven als leek omdat ik dacht dat ik aandelen kocht. Jammer dus geld kwijt en na een protest bij beursman en een verzoek tot teruggaaf van het door mij voor niets uitgegeven bedrag nog niet eens een reactie van beursman. Zeer slechte zaak, alleen maar geld genereren dat is het doel van beursman

Door een voor mij onoverzichtelijke site ben ik door beursman ca 1500 euro afhandig gemaakt

Reactie Beursman:

Wij hebben in totaal 5 websites. 2 in de Engelse taal. Van de 3 Nederlandstalige gaat er een over ETF’s, een over goudmijnaandelen en een over zilvermijnaandelen. Er is uiteraard een verschil tussen een ETF en een aandeel. Dat verschil wordt volgens ons voldoende duidelijk gemaakt op onze websites. Het is zo dat de afgelopen tijd de aandelen van goud- en zilvermijnen het veel beter hebben gedaan dan de beleggingen in de meeste ETF’s. Aan beleggen zijn risico’s verbonden. De ene belegging kan het tijdelijk veel beter doen dan de andere. Wij hebben er begrip voor dat u liever zilvermijn- en goudmijnaandelen had gekocht. Maar u moet begrijpen dat wij u daarvoor niet gaan compenseren. U bent uw geld ook niet kwijt. U heeft daarvoor in ruil iets waardevols gekregen. Dat wij u geen reactie hebben gegeven is overigens onjuist. Al na een uur hebben wij uw e-mail beantwoord. Alleen dat antwoord beviel u blijkbaar niet.

Score voor Beursman: 1/5
Zou u Beursman aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Dacht aandelen in goud en zilvermijnen