Marijke

Dag,

De studie heeft me geinspireerd en zeker een verdieping gegeven om mijn huidige werk. Dit proeft zeker naar meer!

Echter vind ik het de kosten, het lesmatriaal, aantal lesdagen en de zelfstudieuren niet in verhouding staan tot de eindopdracht. Dit wordt ook onderbelicht in de beschrijving van de studie op jullie website.
De eindopdracht is te groot in verhouding tot de lesdagen en de manier waarop deze zijn opgebouwd.

Wat hierin helpend zou zijn: opdracht in duo morgen uitwerken waardoor je een sparringspartner hebt gedurende de gehele periode. Lerend effect wordt dan groter. Meer praktijkvoorbeelden, meer tools aanleveren (zoals de SWOT), en voorbeeld verbeterplannen. En een heldere opbouw nav de kapstok van de praktijdopdracht. Nu liep alles doorelkaar...

De docent was goed. Prettige inspirerende manier van lesgeven, goede communicatie, vaak gecheckt of alles helder was.
Faciliteiten waren uitstekend.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen je tijd en moeite om een uitgebreide review te schrijven, Marijke. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.
Bestuursacademie Nederland

Score voor Bestuursacademie Nederland: 3.5/5