Ik vond het erg lastig om aansluiting te vinden in mijn werkveld. Ik werk niet bij een gemeente maar vond de basiskennis duurzaamheid belangrijk om te hebben. Meerdere studenten zaten niet bij een gemeente en ik merkte dat zij specifiek veel moeite hadden met de invulling.

De eerste module Energietransitie was erg interessant en gegeven door een hele fijne en deskundige docent. Bij de andere modules 'Klimaatwet en Participatiewet' had ik meer moeite qua invulling maar ook de docenten werkte op een totaal andere manier die voor mij minder goed werkte. De module opdracht werd daar laat in de lessen besproken waardoor het onderwerp vinden erg lastig was en veel tijd kostte. De module participatiewet was een raadsel voor mij waarom het in de opleiding 'Expert duurzaamheid'. Er werd erg weinig aandacht besteed aan duurzaamheid en zeker als iemand zonder baan bij een gemeente heeft deze module mij weinig gegeven.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

Score voor Bestuursacademie Nederland: 2.5/5