Sjors

Locatie was ondermaats, 2 dagen in de kou gezeten. De lunch was ook een mager zesje met drie keer mosterdsoep. Vast heerlijk als je er van houdt, maar wat afwisseling zou goed zijn geweest.
Instructie van de docent was zeer goed. Kundige dame met veel praktijkervaring. Daarnaast legt ze alles goed uit en zijn de korte pauzes gedurende dag zeer prettig.
Inhoud van de cursus was basic. De naam "Veiligheid bij Publieksevenementen" is maar deels van toepassing op de inhoud van de cursus. De cursus had beter "Vergunningverlener evenementen" kunnen heten. De cursus behandelt de veiligheid maar op basisniveau en gaat er niet erg diep op in. Beetje meer diepgang op onderwerpen zoals Veldnorm evenementenzorg, BBGOP en beveiliging op evenementen was wenselijk geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat jammer om te lezen dat je niet algeheel tevreden bent, Sjors. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Bestuursacademie Nederland

Score voor Bestuursacademie Nederland: 3/5