De masterclass was inhoudelijk goed. Veel theorie, maar ook verbinding met de praktijk. De verbinding met de praktijk kan wel beter. Dit heeft ook te maken met de samenstelling van de groep. UWV en Belastingdienst zijn heel andere organisaties dan gemeenten, wat een inhoudelijk gesprek interessant maakt maar ook lastig. Studiemateriaal was divers. 2 goede inhoudelijke boeken, ook 1 boek wat alleen maar over het bedrijfsleven ging en dus totaal niet relevant was. Diverse artikelen niet allemaal van toegevoegde waarde: Belgische artikelen die niet of nauwelijks van toepassing zijn. Engelstalige artikelen met weinig toegevoegde waarde. Docent erg betrokken, ook deskundig. Wel veel herhaling en ook sheets als (te) strakke leidraad. Online leeromgeving op zich prima. Wel de nodige gebreken waarbij beeld en vooral geluid regelmatig wegvielen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. We gaan je feedback over de online omgeving intern met ons meenemen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Bestuursacademie Nederland

Score voor Bestuursacademie Nederland: 3.5/5