Moniek

Ik moest even wennen aan de opbouw van de uitleg door de docent. Ik was erg op zoek naar praktijk informatie en de docent begon erg theoretisch. Dit is op zich logisch, want je moet eerst theorie begrijpen om het te kunnen toepassen. Gelukkig vroeg de docent om feedback tijdens de lesdagen en gaf hij aan dat de praktijk nog voldoende aan de orde zou komen in dag 2. Op die manier wist ik dat mijn behoefte aan praktijk nog wel zou komen.
Dat was erg fijn.

Ik vond de digitale leeromgeving niet zo prettig omdat je niet de mogelijkheid hebt je camera aan te zetten. De docent zit dus echt tegen een scherm te praten. Wat mij betreft is teams of zoom fijner.

De casussen die op e-connect staan zijn echt slecht van kwaliteit. Tijdens het behandelen bleek regelmatig dat informatie die nodig is om tot een goed antwoord te komen ontbrak. Zowel bij de casussen die bij dagdeel 1 als bij dagdeel 2 horen liepen we hier tegen aan.
De 20 oefenopdrachten van dag 2 waren echt slecht. Soms stond het goede antwoord er niet bij en bij de vraag over de persoonslijst stond deze niet juist afgedrukt waardoor we de vraag niet konden beantwoorden.
Dit was echt heel erg jammer, want juist het behandelen van casussen geeft meerwaarde aan de cursus.
Pak dit op, want dit is echt jammer!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bestuursacademie Nederland