Ik had aangegeven de training op locatie te willen volgen, maar deze werd vervolgens digitaal. Ik vind het jammer dat de training niet alsnog fysiek werd toen de coronamaatregelen verdwenen. De digitale leeromgeving was vreselijk. De hele dag luisteren zonder interactieve momenten deed weinig goeds. De eerste module ging nog wel en had praktijkvoorbeelden en oefeningen. De tweede en derde module waren slecht. Daarnaast werd telkens een hele ochtend gebruikt voor het voorstellen van de aanwezigen en terugblikken op de vorige lesdag. Ondanks dat ik meermaals heb verzocht om casusvoorbeelden kwamen deze behalve in de eerste module niet tot nauwelijks aan de orde. Als adviseur openbare orde en veiligheid heb ik weinig gehad aan deze module. Zeker in verhouding tot de kosten ben ik ontevreden en vind ik het jammer dat ik deze module ben gaan volgen

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Het spijt ons te lezen over je ervaren. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Met vriendelijke groeten,
Bestuursacademie Nederland