Graag had ik gezien dat de cursus inspirerender gegeven zou worden. Het was vooraf mijn verwachting dat de cursus stimulerend zou werken m.b.t. het maken en schrijven van beleid. Echter, meerdere delen van de cursus waren lang dradig en niet altijd even relevant. Zoals het in detail bespreken van een opdracht/casus, waarbij de bespreking vooral inging op de inhoudelijke uitwerking van het gebruikte voorbeeld in plaats van de relevantie ervan voor beleid maken/schrijven in het algemeen. Dat laatste is juist van belang voor de cursisten, die allemaal een andere werk- en opleidingsachtergrond hebben. Het was fijn geweest als de lesvormen meer divers waren; denk aan het kijken van een filmpje, gevarieerde opdrachten (niet alleen lezen/schrijven) en/of een tussentijdse quiz. Hopelijk helpt dit om de cursus inspirerender te maken, zodat de cursisten na het volgen van deze cursus met meer enthousiasme aan de slag gaan met het maken/schrijven van beleid!

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke groeten,
Bestuursacademie Nederland