Bergnet

Was de medewerker kundig?
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

George Jean schiphorst

Ik vindt soms slecht omdat ik geen pechhulp verzekering hebt moet ik gaan betalen een bedrag € 150 euro en daarvoor moest ik mijn bewindvoerder bellen die smorgens van 10 uur tot 13 nog te bereiken is na 13 uur haast niet meer moet ik een email bericht sturen en ik krijgt binnen 2 werkdagen pas antwoordt het is toevallig dat ik haar voicemail ingesproken heeft om te zegen dat ik met pech sta omdat me accu leeg is en dat ik op de IJsselmeerpolders stil sta in de kou als de betaling niet was gedaan door mijn bewindvoerder dan had ik moeten blijven staan tot dat iemand mijn kon helpen om mijn naar huis te kunnen brengen met mijn electrische overdekte gappy scootmobiel en ik hebt bijna alles geprobeert te bellen met mijn verzekering maatschappij en pech hulp gebeld maar niemand die mijn kon helpen ik snap niet waarom ik voor verzekerd ben en voor betaal voor heel jaar ze zijn wel gek om geld te ontvangen uitnemers zijn het sommige bergnet ook ze kunnen je niet eens mijn ophalen en brengen alleen als je betaalt een bedrag van € 150 euro niet normaal toch is duurder dan een taxi

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Slecht

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Meer mee denkend zijn voor mensen met handicap die slecht ter been is om hem toch op te halen en brengen op adres

Score voor Bergnet: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: G.j.schiphorst@gmail.com