Bergnet

Was de medewerker kundig?
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Woensdag avond, ze kwamen mijn auto halen na een ongeluk. ik gaf de visite kaartje van de garage waar het naar toe moest gebracht worden aan de chauffeur, hij deed de kaartje in borst zijn zak en ging weg hij zei morgen zal het wel daar zijn..(donderdag dus) ik maak inmiddels afspraak met de inspectie dat ze vrijdag kunnen komen kijken. ik bel en en hoor dat er geen afleveradres bij stond en dat ze niet wisten waar ze de auto naar toe moesten brnegn . hele verhaal. ik zei ok morgen komt de inspectie graag uiterlijk morgenochten moet de auto daar zijn. nee meneer het is te druk vrijdag middag of maandag ochtend. slecht weer ok kan gebeuren ik was er niet blij mee. dus ik bel de inspectie aff en maak een afspr op dinstag.. UITERLIJK MAANDAG OCHTEND zei ze. ik bel maandag middag nee hoor auto is nog niet gebracht ze weet niet waarom er is een fout hier gegaan. bla bla bla.. ik BOOS!! vandaag lukt niet morgen uiterlijk. ik heb morgenochtend afspraak met de inspectie zal moeilijk worden zei ze. het is inmiddels DINSDAG. mijn auto is bijna een week bij BERGNET in bezet. dit is onacceptabel!!!!!!!!!!!!!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

nikss
afsp word niet na gekomen

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

afspraken na komennnnnnnnnnnnn

Reactie Bergnet:

Geachte heer/mevrouw, (naam en kenteken helaas niet bekend)
Wij betreuren dat de naam van het garage bedrijf niet op onze planning terecht ik gekomen. Blijkbaar is onze chauffeur dit vergeten door te geven. Normaal gesproken wordt een auto de volgende werkdag of uiterlijk de dag daarna nog doorgebracht. Blijft natuurlijk heel vervelend dat pas laat aan het licht kwam dat de los locatie van uw auto bij ons op kantoor niet bekend was. Waarom uw auto vrijdag niet is doorgebracht is ons niet duidelijk. Maandag 11 december is de auto niet doorgebracht vanwege de sneeuw. Treinen reden niet, vluchten op Schiphol werden geannuleerd en er stond bij 2.000 km aan file in Nederland. Deze dag hadden wij onze handen vol aan gestrande automobilisten. Wij hopen dat u deze maandag als "overmacht" kunt beschouwen.

Score voor Bergnet: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: