E.S. Hunsche

Pas op! Niet aan beginnen. Slechte service! Na twee maanden wachten en bellen uiteindelijk product in de verkeerde kleur en geen oplossing..
De levertijd zou 5 tot 7 werkdagen zijn. Uiteindelijk twee maanden levertijd, zonder berichtgeving, ik moest er zelf steeds achteraan bellen. Behang wereld neemt hiervoor geen verantwoordelijkheid maar verwijst mij naar hun leverancier of zegt gewoon dat ik bij het vorige telefoongesprek een andere medewerker sprak, waar de medewerker met wie ik dan spreek niets kan. Schandalig. Uiteindelijk is het behang geleverd, in een andere kleur dan de advertentie! In de advertentie is het behang helder robijnrood. Het geleverde behang is terracotta-steenrood, wat ik niet op de muur wil hebben. Hierover heb ik gebeld maar Behangwereld legt de verantwoordelijkheid bij hun leverancier en wil dit niet oplossen.
Ik schrijf een recensie om anderen te waarschuwen voor dit bedrijf. Ik ben een hoop geld, tijd en frustraties verder en kan nog steeds niet behangen.

Geen sterke punten

Reactie Behangwereld:

Bedankt voor uw feedback. Uiteraard heel vervelend dat de levering zo lang op zicht heeft laten wachten. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om te annuleren. U heeft gekozen om te wachten op het artikel. Hierin waren wij inderdaad afhankelijk van de fabrikant.
Wat betreft de kleur is het een ander verhaal. Wij hebben wel degelijk het artikel geleverd zoals op de website weergegeven. Het kan natuurlijk zo zijn dat u een andere voorstelling van de kleur had of dat de kleur anders is overgekomen op het beeldscherm. Retourneren is uiteraard geen probleem en dan ontvangt u het aankoopbedrag geheel retour.
Behangwereld.nl

Score voor Behangwereld: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Rash Highlands behang