Levering was goed en snel. Alleen heb ik een opmerking; na het bestellen van de rollen bleken wij 6 rollen over te hebben. Toen ik aan de klantenservice vroeg of ik deze retour mocht zenden was het antwoord nee. Ik heb de rollen 19 december gekocht en vroeg dit na de kerstdagen. Men vertelde mij dat er meer dan 14 dagen tussen zaten dus ik mocht ze niet retourneren. Dat vind ik niet zo klantvriendelijk. Producten en verzending is prima maar dat ene kleine beetje coulance had ik wel verwacht dus dat is een minpuntje.
Sterke punten
Levering en kwaliteit producten