T. Arkema

Helaas, nooit weer! In mijn geval een gemakkelijk bereikbaar nest , op drie meter van de auto, en binnen drie minuten was de bestrijder klaar. Bestrijder was ook in de buurt. Dat is mooi natuurlijk maar kost wel even 70,-!! Buitenproportioneel veel! Nog niet eerder een nest laten verwijderen dus weet ik veel hoeveel tijd dit kost. Dat ging soepel dus en is zo klaar maar ga niet voor vaste prijzen als t maar een klein klusje is. Dit bedrijf kiest voor je geld, dus pas op, je reageert misschien net als ik.....als door een wesp gestoken, je belazerd voelen.

Ik had last van

wespen

Ben je een particuliere of zakelijke klant?

Particulier

Woonplaats

Assen

Reactie Beestjeskwijt.nl:

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de service. Een collega van Traas Noord-Nederland heeft u vooraf netjes laten weten dat er een vaste prijs wordt gehanteerd voor het verwijderen van een wespennest. De ene keer neemt deze klus meer tijd in beslag dan de andere keer. Dit is heel normaal in de wereld van ongedierte bestrijden. U bent wel binnen één dag van het wespennest verlost en dat in deze drukke periode! Als u nog vragen heeft, mag u altijd contact opnemen met een van onze collega's bij Traas Noord Nederland.

Score voor Beestjeskwijt.nl: 0.5/5
Beveel je Beestjes Kwijt aan? Nee