De Sweemer Monique

Vriendelijke en vlugge dienst . Aanrader

Bassevelde

Mathijs Euwema

Ik was niet helemaal tevreden, na een klacht is met mij gebeld en hebben we eea besproken. Dat vond ik netjes.

Haren

Miriam

Tevreden

Valkenburg

Familie Michiels

Prima en snel.

Schildwolde

Maarten

Prima geregeld. In het weekend bereikbaar en op maandag is het probleem verholpen.

Beetsterzwaag

Anne-Rie

Geen last meer gehad van hoornaars. We wisten niet precies onder welke pan het nest zat maar dat zag je ongediertebestrijder gelukkig al snel. Top!

vlagtwedde

Ornée - Zijlstra

Binnen 1 dag waren de wespen verdwenen.

Sneek

Jan

Snel een afspraak kunnen maken. Duidelijk aangegeven dat het ging om een nest op het dak. Hoogte ongeveer 4 meter. Medewerker durfde echter niet het dak op te gaan. Daar heb ik begrip voor echter... Snel een afspraak kunnen maken. Duidelijk aangegeven dat het ging om een nest op het dak. Hoogte ongeveer 4 meter. Medewerker durfde echter niet het dak op te gaan. Daar heb ik begrip voor echter daarna gewoon weg en geen alternatief.

Heerenveen

Mevrouw I. Franzen

Vreselijke wespenplaag gehad bij het slaapkamerraam. We hadden ze zelfs binnen. Leuke competente jongen, wist waar die over sprak. Snel opgelost en binnen 1 dag al geen last meer!! Super bedankt!!

Oldeholtwolde

R. Seijerlin

Wij zijn tevreden. Wij hadden nu 1 wespen nest.
Na behandeling/bestrijding zijn de wespen vertrokken en hopelijk blijft het weer rustig. Wij zijn tevreden!
Vriendelijke jonge man die langs...
Wij zijn tevreden. Wij hadden nu 1 wespen nest.
Vriendelijke jonge man die langs is geweest.

Sneek