Dylan

Eerste kennismaking

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Na het boeken van een B&B ontving ik een bevestiging. Echter een paar uur later krijg ik een bericht van de B&B eigenaar dat er iets niet juist in het systeem staat waardoor hij een dubbele boeking heeft. Met andere woorden de boeking wordt hierdoor vanaf de zijde van de B&B eigenaar geannuleerd. Als je nu via de site kijkt of je kan boeken op deze datum is dat nog steeds mogelijk. Zeer teleurstellende eerste ervaring. Nu opzoek naar een ander plek om te kunnen overnachten van 16 op 17 april 2024 in de buurt van Breda.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Dylan,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende B&B. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Senna - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: