M. Paul

Verwarrende informatie

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik vind op de website van b&b de data die ik zocht voor een verblijf op een bepaalde locatie. Bij andere bookingssites was dat niet meer mogelijk. Daarom nam ik aan dat er via verschillende sites verschillende data ingekocht kunnen worden.
Ik vul de gegevens in en verstuur de aanvraag. Vervolgens ontvang ik antwoord van de eigenaar van de locatie dat er geen plek is (!) én dat er niet meer via b&b geboekt kan worden maar uitsluitend via een andere site. Zeer verwarrend. Ook van de eigenaar van de locatie zelf trouwens die gestrest en niet bepaald vriendelijk heeft geantwoord.
Dus is het nu de bedoeling dat jullie deze locatie uit jullie aanbod halen of waarom bestaat deze onduidelijkheid?

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste M. Paul,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Daarnaast willen wij graag navraag doen of het klopt dat er geen aanvragen meer via Bedandbreakfast.nl gedaan kunnen worden bij deze accommodatie. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast hartelijk bedankt.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: