Met z’n tweetjes

Nooit weer

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Met 2 personen een nachtje geboekt omdat alles verder vol was. Eigenaar was moeilijk te bereiken. Wel vriendelijk.
Kamertje was smerig, onder stof, plakkerige vloer en overal spinnen(webben).
Keukentje was vies en de kraan was afgemonteerd. Koelkast was vies en vol en koelde nauwelijks. Aanrecht vol vuile vaat, vies. Vloer pikte en onder vuiligheid.
Badkamer is gedeeld, natte handdoeken op de vloer, vieze wc en overal spullen van iemand die daar al langer verbleef. Haren en toiletpapier in doucheputje, wc nog smeriger dan vroeger bij de raststatte.
Er zit geen breakfast bij dus het is geen b&b. Voordeel is wel dat je in het centrum zit van Nes en zo naar de Bakker en de Spar kunt lopen.
€50 voor 1 nacht betaald.
Deze B&B zou verboden moeten worden, smerig en zeer achterhaald..
Sorry Piet...

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste,
De review die u geschreven heeft, gaat over een accommodatie. Feedback Company is echter bedoeld om een review te schrijven over onze website zelf. Als u via ons bij een accommodatie overnacht heeft, dan heeft u ook een specifiek reviewverzoek ontvangen over de accommodatie. Momenteel heeft u onze website in het algemeen met een "1" beoordeeld. U mag dit, indien gewenst, natuurlijk altijd aanpassen. Wij zouden wel graag van u willen weten bij welke accommodatie u heeft overnacht. Zou u dit aan ons kunnen laten weten via het contactformulier op de website?
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: