Wilmink

Beschikbaarheid klopte wéér niet

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mijn zoveelste ervaring met Bedandbreakfast waarbij de website keurig lijkt de selecteren op beschikbaarheid, maar bij daadwerkelijke aanvraag bij de betreffende B&B er toch geen plaats is. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, weet je nog?

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Wilmink,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Op Bedandbreakfast.nl werken we inderdaad met vrijblijvende reserveringsaanvragen. Als u het fijner vindt om direct te kunnen reserveren, dan kunt u wellicht eens op Bedandbreakfast.eu kijken. Hierop vindt u ook mooie accommodaties in Nederland, welke u wel direct kunt boeken en betalen. U hoeft dan geen reactie van de eigenaar meer af te wachten.
Mocht u verdere vragen hierover hebben vernemen wij dit graag.
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: