Bob

Als de B & B's zelf de beschikbaarheid niet goed bijhouden, heeft deze site geen enkele toegevoegde waarde.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Best wel slecht

Ik had aanvraag van een B & B gedaan via bedandbreakfast.nl, bij een B & B die nog volop plaats zou hebben. Later kreeg ik een mailtje van de B & B dat ze vol zitten. Zolang de B & B 's zelf hun administratie niet bijhouden op de site, heeft de hele site natuurlijk helemaal geen nut.

Dan liever websites als booking.com of airbnb die veel directer gelinked zijn met de administratie van de B & B's, of zelfs door hen als hoofd boekings programma gebtuikt worden.

Opdoeken dus.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Bob,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat u toch niet terecht bleek te kunnen bij de betreffende bed & breakfast. De B&B-eigenaar heeft blijkbaar zijn beschikbaarheidskalender niet goed up-to-date gehouden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, dit bemoeilijkt het reserveren natuurlijk ontzettend. Wij willen hierover graag contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar om hem dit uit te leggen en hem hierop aan te spreken. Wilt u daarom via het contactformulier op onze website nog aan ons doorgeven bij welke B&B u deze ervaring gehad heeft?
Alvast vriendelijk bedankt.
Hanny

Score voor Bedandbreakfast.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: