J. Sentner

Spijtig

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

+ opmaak site
+ zoekargumenten
- enorm vaak komt t voor dat er helemaal geen beschikbaarheid is in werkelijkheid terwijl dit op uw site wél wordt aangegeven. Derhalve ben ik voor niets heel veel tijd en energie kwijt. Jullie moeten eigenaren b&b's verplicht stellen beschikbaarheid up to date te houden of software aanpassing doen! Ben echt dag en kwijt geraakt aan zoeken en re s ergeren en weer opnieuw omdat er realiteit anders was dan op uw site. Zo heb je als klant NIETS aan de zoekfunctie mbt beschikbaarheid.
- verschillende b&b's willen weten waarom je wilt komen. Absurd m.i. Of ik kom zakelijk of privé maar dat gaat eigenaar niets aan als ik wil reserveren. Dit is door jullie heel makkelijk aan te passen in de voorwaarden voor eigenaars b&b.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste mevrouw Sentner,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Dat is inderdaad heel vervelend. We hebben hierover ook al per mail contact met u gehad. We stimuleren de eigenaren zoveel mogelijk om de kalender up-to-date te houden, maar omdat we werken met reserveringsaanvragen in plaats van met directe boekingen ligt de verantwoordelijkheid uiteindelijk bij de eigenaar. We nemen naar aanleiding van een melding ook altijd contact op met de betreffende B&B-eigenaren.
Onze excuses voor het ongemak!
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: