nvt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Omdat de reserveringsoftware niet gekoppeld is aan de reserveringsoftware van de B&B is zoeken zeer moeilijk te zoeken naar vrije B&B's. Hierdoor is de site praktisch onbruikbaar. Dit formulier is waardeloos, waarom moet ik in vredesnaam een titel bedenken voor mijn review, ik bezorg jullie een dienst, probeer het mij dan zo makkelijk mogelijk te maken!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Vervelend om te horen dat bleek dat dat de beschikbaarheid niet up-to-date was omdat deze niet was gekoppeld aan de reserveringssoftware van de B&B. Echter, kunnen B&B-eigenaren al hun kalenders met elkaar koppelen waardoor de kalender up-to-date blijft. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data.
Zou u ons via een contactformulier op onze website kunnen laten weten over welke B&B het hier gaat? Dan kunnen we hierover contact opnemen met de betreffende B&B-eigenaar.
Alvast vriendelijk bedankt!
Het team van Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: