Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Dimitri

Helaas. Ruim vijf uur gereden voor niets. De aanbiedingen waren op. Prijzen van vloeren die wij mooi vonden waren er nog wel voor slechts de reguliere prijzen. Daar had ik geen 5 uur voor hoeven rijden. Bebo is erg goed in adverteren. De lokkertjes werken goed. Heeeel goed. Maar Bebo is minder goed in klanten instrueren dat de aanbiedingen vrijwel op zijn. Ik had de dag van tevoren uiteraard gebeld. Jammer. Had hele hoge verwachtingen. Zeker ook na het lezen van de toch erg goede referenties. Zonder vloer en dus ook zonder volle tank (die kreeg je alleen bij afname van een vloer) gedesillusioneerd huis gekeerd.

Reactie Bebo Parket:

Beste Dimitri,
Allereerst bedankt voor uw review.
We hebben meerdere keren contact gehad met u, maar helaas reageert u niet meer op onze oproepen of berichten. We zouden er graag met u uit willen komen en hadden dan ook met u een videobel-afspraak gepland. Helaas kregen wij tevens geen gehoor.
Wij zouden alsnog graag met u in contact willen komen. Wij willen natuurlijk ook niets liever dan samen tot een gepaste oplossing komen. Helaas lukt dat niet als wij vanuit onze kant geen contact met u kunnen krijgen.
Wij horen graag van u.
Vriendelijke groet,
Team Beboparket.

Score voor Bebo Parket: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: