Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

C. de Wolff

Geduldig, kundig en vriendelijk. En natuurlijk mooie vloeren!!
We kwamen in de "stuntweek " bij Bebo door een goede ervaring met hen van een vriendin. Het was voor ons maar liefst bijna 1,5 uur reizen. We waren er rond 9:30 uur en werden verwelkomd met een hapje/drankje. Verkoopster (Anna) nam alle tijd voor ons en was uitermate geduldig, begripvol, meedenkend en behulpzaam. Inmiddels liep de winkel aardig vol, maar ze bleef ons geduldig helpen en jaagde ons niet op door de drukte. De vloeren zelfs ook op verschillende plekken gelegd ivm de verschillende lichtinval en kleurvorming en ook dat was haar helemaal niet teveel. Levering gaat morgenochtend plaatsvinden, maar gezien de positieve verhalen van onze tipgeefster (de vriendin), kan het nu al niet meer stuk. We werden overigens ook nog voorzien van een lekker frietje en sapje voordat we weer 1,5 uur terug moesten rijden.

Reactie Bebo Parket:

Beste mevrouw de Wolff,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebovloeren😁.
Wij wensen u veel plezier met uw producten, mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben.. wij helpen u heel graag. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze win actie? Als u de mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer kunt u het aankoopbedrag terug winnen!
Sneller kunt u uw aankoopbedrag 💰 niet terugverdienen!
Vriendelijke groet,
Team Bebovloeren.

Score voor Bebo Parket: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: