Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Tim Josten

Op 22 juni jl hier een klik PVC vloer gekocht voor 45m2.
De vloer was aantrekkelijk geprijsd. Wel waren er een aantal stuks PVC waarvan de verpakking kapot zou zijn, maar de kwaliteit hiervan zou volgens de medewerker gewoon hetzelfde zijn als de rest.

Schijn bedrogen helaas. Op de foto's zie je dat de hoeken helemaal omgevouwen worden door het folie. Ook zijn sommige hoeken hierdoor zelfs afgebroken. Verder hebben sommige planken krassen en scheuren, zoals ook op de foto's te zien is. Er zijn ook planken waarbij het hoekje naar onder gebogen is. Het gevolg: over de hele lengte is de rand naar onder gebogen waardoor het gaat breken. Op de foto zie je een blauwe pijl waar dit al het geval is. Op de foto met de rode pijlen zie je dat je vervolgens over de hele lengte een ophoging hebt in het PVC waardoor deze niet meer vlak is.

We zijn op dit moment de vloer aan het leggen, maar hebben al dusdanig veel defecte PVC planken aangetroffen waardoor we, als het zo door gaat, NIET genoeg PVC zullen hebben om de vloer af te legggen. Mooi balen dus.

Service in de winkel met drinken/koekje was wel goed, vandaar 1 ster.

Reactie Bebo Parket:

Beste Tim,
Allereerst bedankt voor uw review.
Maar wat ontzettend vervelend om te lezen dat u onze samenwerking niet als prettig heeft ervaren.
Graag zouden wij met u in contact komen, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen naar: info@bebovloeren.nl.
Graag hopen wij van u te horen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Vriendelijke groet,
Team Beboparket

Score voor Bebo Parket: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: