Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Art

Gebeld naar het bedrijf met een aantal vragen over de "te mooi" om waar te zijn eiken vloerdelen. Massief eiken vloerdelen tot 28 cm breed! zie informatie op de website.

Mooie gave massief eiken houten vloeren. Sterk, onverwoestbaar, geschaafd en geschuurd met veer en groef rondom. Mooie brede plank met een perfecte passing. De vloeren zijn gemaakt van antieke balken waaruit ze gezaagd worden, geheel teruggedroogd en behandeld tegen kromtrekken. De kwaliteitsnormering is zeer mooi. Normale prijs is 79 euro maar nu kost deze slechts v.a. €19,98 pm2 (uit voorraad leverbaar) 15 cm breed, 22 cm breed, 24 cm breed, 28 cm breed.Tijdens de fabrieksverkoop zijn er partijen die tegen een fractie van de nieuwwaarde er uit gaan!

Wij kunnen deze houten vloeren op verschillende maten voor u zagen en we kunnen ze bewerken in de afwerking die u wenst, wanneer u een lichte houten vloer wilt dan maken we de vloer in de kleur witte wash, maar gaat uw voorkeur uit naar een donkere kleur kunnen we o.a. de abdij kleur voor u aanbrengen

Ook bestaat de mogelijkheid de vloer door ons te laten bezorgen want we leveren elke dag in heel Nederland vloeren. U doet bij ons nooit een aanbetaling maar u betaald pas wanneer de vloer is geleverd.

Van: €79,98 pm2
Prijs: €19,98 pm2

Uiteindelijk gaat het hier om een restpartij van eiken vloerplanken van 12 cm breed en 21m2 voor 19,98 ex btw. Dat strookt totaal niet met met de informatie vermeld. Voor 40 euro plus kan je inderdaad bredere planken krijgen per m2 dat is nog zonder btw ala 21% en bezorg kosten. Laat je niet oplichten en denk vooral niet dat ze goedkoop zijn.

Reactie Bebo Parket:

Beste Art,
Hartelijk dank voor uw review over Bebovloeren.
Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring bij ons heeft gehad.
Zouden wij u hierover mogen bellen? U kunt ons dan een Email sturen naar info@bebovloeren.nl
Alvast hartelijk dank.
Vriendelijke groet,
Team Bebovloeren.

Score voor Bebo Parket: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: