Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Klant

Als je binnenkomt lijkt het best een groot pand. Het is behoorlijk klein was er binnen 10 minuten al helemaal doorheen. Eenmaal aangekomen waren de prijzen die op de site stonden te mooi om waar te zijn. Wij kregen te horen nee die hebben we niet meer en ik was niet de enigste die dit kreeg te horen. Toen we er uit kwamen en het een mooie prijs was werd er nog even berekend met een manager. De prijs was twee keer over de kop als dat wij berekende. Kregen wij te horen ja dat alles is exclusief btw. Ik vroeg waar staat dat dan op de site. Dat staat nergens. Wees meneertje naar een krijtbord helemaal achter in de zaal waar het niet zichtbaar was “ja daar staat het”. Waarop ik vervolgens zeg dit is niet officieel en niet zichtbaar. Ik was niet de enigste klant die dit zo ondervond. En uit gesprekken die ik gehoord heb kwamen er ook veel klanten terug omdat het laminaat niet is wat ze hebben gekocht. Kort om een grote oplichting. Bespaar jezelf de moeite en de reis. Ik kwam nog 250 euro goedkoper uit bij de praxis met alles erop en eraan. Een grote leugen. De verkoper probeerde mij ook snel te laten afrekenen en werd heel opdringerig. Mijn vrouw en ik waren meteen vertrokken na deze circus gezien te hebben.

Reactie Bebo Parket:

Beste Youssef,
Allereerst bedankt voor uw review.
Maar wat ontzettend vervelend om te lezen dat u onze samenwerking niet als prettig heeft ervaren.
Graag zouden wij met u in contact komen, zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen naar: info@bebovloeren.nl.
Graag hopen wij van u te horen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Vriendelijke groet,
Team Bebovloeren.

Score voor Bebo Parket: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: