Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid
Kwaliteit van de geleverde producten

Timmerbedrijf Verstappen

Het vlees zag er goed uit maar was voor 16 personen niet genoeg, helaas.
Ook werd het pakket gewoon voor de deur gezet ondanks dat we gewoon aan het werk waren.
Als ze bij ons spullen af komen geven komen ze binnen laat staan met eten.
Het is dat we ongeveer wisten wanneer ze kwamen maar zoiets zet je niet zomaar aan de deur.

Sterke punten:

Lekker maar te weinig.

Reactie BBQthuisbezorgd:

Beste Vivian,
Dankjewel voor je review!
We hebben eea even nagetrokken voordat we je een zinnig antwoord konden geven.
Vandaar dat dit even duurde.
De vervoerder geeft in haar systeem aan dat het pakket op juiste wijze afgeleverd is.
Momenteel kunnen zij de betreffende bezorger (m/v) hierover niet mee persoonlijk benaderen helaas. Wel zijn zij er hierdoor extra van bewust dat dit strakker geregeld moet worden. Zijn zullen miv volgende week hun systeem hierop aanpassen, opdat dergelijke oneffenheden niet meer voor mogen komen.
Vwb de hoeveelheid eten spreek je over 16 personen. Je hebt een pakket besteld voor 15 personen welke we je ook geleverd hebben. Totaal hebben we je 13,35kg eten geleverd, wat bijna 900 gram per persoon is. Normaliter is dit méér dan voldoende en veel meer dan gemiddeld. Dit staat ook nauwkeurig op onze website vermeld met gewichten erbij.
Als we hierin iets kunnen verbeteren, dan vernemen we dit heel graag via een mailtje van je Vivian!
Fijne dag en nogmaals dank voor de genomen moeite.
Groeten,
Michael