Alex Reis

Vriendelijke mensen, heel goed bedinning ter locatie, maar leveringstermijn van de BBQs kan beter

Ik werd heel vriendelijk bediend door de logistiek planning alsook bij ophaling van de aankoop in het magazijn. Website is gebruikersvriendelijk en assortiment is echt top.

Het kan duidelijker worden weergegeven de eerst mogelijk leveringsdatum van de BBQs in de website. Ik had de BBQ besteld en ineens wat stukken vlees om te barbecuen, maar helaas kon het pas geleverd worden de week na de week van de besteling (heb op maandag besteld, levering voor volgende week maandag). Ze zijn zo vriendelijk geweest om mij langs te laten komen op te halen, en ik heb wel chance gehad dat hun depot in Rosendaal maar 45m afstand van mijn woning was. Kan mij inbeelden dat voor anderen het niet even gemakkelijk was geweest.

Reactie BBQ Experience Center:

Dank voor de feedback Alex! We zijn hard aan het werken om BBQ's nog sneller te kunnen leveren - binnenkort kan dit binnen 2 werkdagen. De uitdaging hierbij is dat het niet even een pakket is om bij de buren af te geven of een 2e afleverpoging voor af te spreken, een persoonlijke leveringsafspraak is belangrijk. Goed om deze input te ontvangen, gaan we mee aan de slag. Veel plezier van je BBQ!
Vriendelijke groet,
Joey van BBQ Experience Center

Score voor BBQ Experience Center: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Traeger Ironwood 885 + accessoires + pellets