JEROEN JANSEN

Ik heb deelgenomen aan 2 workshops: een skill workshop en een experience workshop. Het verschil is niet helemaal duidelijk op de website. De workshops op 2 locaties gevolgd: Roosendaal en Leuven. BBQ Experience zit op waanzinnige locaties. Het assortiment is overweldigend: als je bij jullie niet kunt vinden wat je zoekt, zal het waarschijnlijk niet bestaan. Naar de 'tools' is het sterk dat je ook producten (vlees, rubs) kunt kopen en ik waardeer de allianties met lokale bedrijven.

Het enthousiasme van het hele team, in iedere rol. De prijs/kwaliteit is sterk. Wat ik daarbij sterk vind, is dat niet moeilijk wordt gedaan over de producten en bijv de drankjes om te nuttigen tijdens de workshop. Het geeft een heel gastvrije sfeer, alsof je bij vrienden bent.

Dit zijn de details want de ervaringen zijn overweldigend positief. In Roosendaal vond ik de sanitaire voorzieningen wat ondermaats, wat groezelig. Ik zou nette sanitizers verwachten, airblowers of papier voor handen drogen ipv een handdoek en de algehele uitstraling past niet bij de rest van de organisatie. Bij de Leuven vestiging zou ik een goed koffiezet apparaat neerzetten: gaat sneller en is professioneler. Wellicht een idee voor het ontvangst van een workshop: dat je vast een mis-en-place maakt. Tot slot bij een skill workshop mogen de mensen meer vertrouwen op hun kennis: dat is altijd beter dan wie dan ook. Evenwel werd nu nog veel voorgelezen, wat niet nodig is. Nogmaals, kleine puntjes en veel zal vast al onder de aandacht zijn.

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt Jeroen, goed om deze feedback te ontvangen! Punten waar we inderdaad mee bezig zijn, andere punten nog niet en ga ik aan de chefs doorgeven.
Vriendelijke groet,
Joey van BBQ Experience Center

Score voor BBQ Experience Center: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Workshops