Hostmanship ten top. Misschien dat telefoontje na mijn aankoop op een zondag is voor een Belg een beetje overkill. Maar de manier waarop, de vriendelijkheid en behulpzaamheid, het feit te weten dat ik een toestel heb gekocht maar er zelfs mogelijks kookservice en ondersteuning. Kan krijgen doet me veel meer. Een dikke dikke aanrader. Ik ben dan en probeer zeker eens in Herent langs te komen
Sterke punten
Hostmanship
Verbeterpunten of tips
Dat telefoontje op “zondag 🤔🤨