Hans van Meer

Goed geholpen. Afstemming bij levering had wel iets duidelijker mogen zijn, heb te veel zelf er achter aan moeten gaan. Maar dat is uiteindelijk goed gekomen!

Zeer goed advies. Op basis daarvan een juiste keuze kunnen maken!

In de showroom met advies van een verkoper de bestelling gemaakt. Wij hebben daarbij gekozen voor een tafelmodel. Moest zelf vragen of de voet voor tafelmodel nodig is. Verkoper zei dat dit wel een must is. Ik had dan ook eigenlijk wel de verwachting dat de verkoper daar zelf mee was gekomen en niet dat ik daar zelf aan moet denken.

Reactie BBQ Experience Center:

Bedankt voor je input Hans! Fijn dat je overal erg tevreden bent, daar kan ik blij van worden.
De punten die je aangeeft zijn terecht denk ik, soms is het zo druk met leveringen dat communicatie iets achterblijft op wat we eigenlijk zouden willen, ook omdat we op last minute input wachten vanuit andere klanten voor het plannen van een route. Maar daar zit zeker een verbeterpunt wat we op gaan pakken.
Ook het punt over de voet, dat wordt normaal gesproken wel gewoon meegenomen. Fijn dat je zelf scherp was.
Veel plezier met je Big Green Egg!
Smakelijke groet,
Joey van BBQ Experience Center

Score voor BBQ Experience Center: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Big Green Egg XL