Tot op heden alleen maar positief! Erg leuke, spontane mannen met kennis van zaken en kennis van de klant! Ga zo door!
Sterke punten
Herkenning van mij als klant en dat terwijl ik er pas 3x in ruim een jaar tijd ben geweest!
Kennis van zaken
Reactie BBQ Experience Center:
Bedankt voor het compliment Remco! Tot snel! :)
Smakelijke groet,
Joey van Beleefgreenegg.nl