Boy en Joey, de masterclass was erg gezellig en leerzaam toch net weer een paar dingetjes gedaan die ik nog niet thuis gedaan had. Het was heel relaxt er werd niet moeilijk gedaan. Echt leuk.
Vooral de flying fish wat een goed idee. Meteen gekocht en al diverse malen gebruikt.
Sterke punten
Makkelijk en duidelijk
Verbeterpunten of tips
Persoonlijk vond ik de masterclass workshop niet echt masterclass en dit vooral dan qua complexiteit. De hoeveel heid wat dereid wordt zou ook iets meer mogen zijn. De kwaliteit van de producten was helemaal top
Reactie BBQ Experience Center:
Bedankt voor je input Erich, leuk om te lezen. Die ongedwongen sfeer is echt iets wat we belangrijk vinden.
De masterclass is inderdaad een lastig verhaal. We hebben daar gasten bij die het niveau te laag vinden, en anderen vinden het niveau weer te hoog. Verwachting afstemmen daarin is iets wat moeilijk is. Volgend jaar gaan we daarom met meerdere type masterclasses werken. Eentje op nieuwe technieken en eentje op hoog culinair niveau.
Smakelijke groet,
Joey | Beleefgreenegg.nl