9.1 / 10
70 beoordelingen

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Lotte

1/10

In juni 2019 boekten mijn aanstaande en ik een band voor onze bruiloft in april 2020. Halverwege maart 2020 is de horeca gesloten in verband met overheidsmaatregelen. Hierdoor kon onze bruiloft begin april niet doorgaan. In de algemene voorwaarden van Bandzoeker staat beschreven dat je bij overheidsmaatregelen recht hebt op een volledige restitutie. Uit coulance hebben wij geprobeerd een nieuwe datum te vinden waarop wij alsnog ons bruiloftsfeest konden vieren. Helaas kwam er opnieuw een maatregel vanuit de overheid waardoor dansfeesten niet meer mogelijk waren (hiervoor hebben wij immers een band geboekt). We hebben wederom contact opgenomen met Bandzoeker en aangegeven ons geld terug te willen ontvangen, omdat het bruiloftsfeest wegens overheidsmaatregelen geen doorgang kon vinden. Ineens blijken niet meer de algemene voorwaarden van toepassing op onze boeking, maar de zogeheten corona voorwaarden die Bandzoeker zelf in het leven heeft geroepen. Dit zijn niet de voorwaarden waaronder wij het contract zijn aangegaan. Als je een nieuwe datum wilt uitzoeken is het allemaal prima, maar als je je geld terug wilt waar je conform hun eigen voorwaarden recht op hebt, geven ze ineens niet meer thuis. Alsof je bruiloft een verjaardagsfeestje is waar je wel even een nieuwe datum voor uitzoekt. Bij dezen wil ik iedereen waarschuwen voor deze geldgraaiers, want dat zijn het. Ze gebruiken jouw geld om hun eigen zaakje te redden. Deze ene ster die ik ze helaas nog moet geven, is erg duur betaald.

Score voor Bandzoeker: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: