Kwaliteit montage
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Marco Bakker Verzuimadvies

Hele slechte ervaring

Monteur was niets mis mee, die heeft zijn werk heel goed en bekwaam uitgevoerd.

Ik ben vanaf begin oktober 2023 bezig om een bandenwissel voor elkaar te krijgen. Dit heeft mij uiteindelijk bijna 2 dagen aan (kostbare) tijd gekost en pas na het indienen van klachten en escalatie is de bandenwissel uitgevoerd. Ik heb alle begrip voor de situatie bij Banden Thuis, maar als op een gegeven moment na meerdere excuses begin december 2023 wordt aangegeven dat het met een paar dagen geregeld is en nu na ruim een maand het nog niet geregeld is en Banden Thuis voor de 2e keer niet komt opdagen, maar ook niet eens de moeite neemt om een bericht te sturen dat de gemaakte afspraak niet doorgaat, vind ik heel slecht, zo ga je niet met klanten om.

De bandenwissel van 22 december 2023 heeft niet plaatsgevonden. Ik heb de hele middag gewacht op Banden Thuis, niemand komen opdagen. Ik heb met ze gebeld, stond een halfuur in de wacht als eerstvolgende beller, maar na een halfuur werd de verbinding verbroken en kon ik bericht inspreken. Ik heb dat gedaan, maar ook daarop geen enkele reactie van hen mogen ontvangen.

Ik heb het toen via een mail naar diverse betrokkenen een mail gestuurd, waaronder de CEO van Mister Green om de situatie te escaleren.

Reactie BandenThuis:

Beste Marco,
Vervelend om te horen dat wij u in de steek hebben gelaten omtrent de communicatie en bereikbaarheid. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren en op te lossen.
Helaas hebben wij in de afgelopen periode veel achterstanden opgelopen door ziekte en uitval van personeel zowel op de weg als op kantoor.
Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Wij bieden dan ook onze excuses aan en zullen u in de toekomst beter van dienst zijn.
Ik zie dat de banden ondertussen zijn gewisseld op 12-1-2024.
Marieke
Team BandenThuis

Score voor BandenThuis: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Soort banden: Winterbanden