Kwaliteit montage
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Hitipeuw

Zeer slechte ervaring met de afspraken die gemaakt zijn en informeren richting klant. Grote frustratie. Bij de 1e afspraak kreeg ik netjes 1 dag vtv een bevestigingsmail (wel datum, geen tijd) met bevestigingslink. Deze link werkte niet. De volgende dag (afspraakdag) heb ik hierover gelijk gebeld, er bleek een fout in t systeem en ik bleek toch niet ingepland te zijn (terwijl dit bevestigd was in de mail). En er was ook een bus kapot, dus ik kon niet alsnog ingepland worden. Mijn opgenomen vrije dag was voor niks. Kan gebeuren. Met Sebastiaan een nieuwe afspraak gemaakt voor de week daarop, kreeg korting op de ventielen en ik mocht mijn voorkeurstijd aangeven. 11.00 uur hebben we afgesproken. Netjes. De dag vóór die 2e afspraakdag weer een bevestigingsmail gekregen, maar nu ineens met een heel andere tijd, nl tussen 17.00-18.00 uur. Geen enkele info daarover of telefoontje richting mij, de klant. Ik heb gelijk die donderdag , dag vóór afspraak in paniek diverse mailtjes gestuurd ri bandenthuis, met de vraag welke tijd het nu eigenlijk gaat worden (ivm mijn andere afspraken die dag) en of ik hierover zsm teruggebeld kan worden. Geen enkele reactie, zelfs niet op de afspraakdag. Ik maar weer zelf bellen, hoe het nu precies zit. Vanaf 10.00 uur een half uur telefonisch in de wacht gestaan! Daarna Sebastiaan aan de lijn, met mededeling tussen 17.00 en 18.00 uur. Dit was niet de afspraak, om 11 uur hadden we afgesproken. Helaas, kon niets meer aan gedaan worden. Frustratie alom bij mij, want ik had rekening gehouden met afspraak 11 uur. Oké, dan maar mijn privéafspraken zelf verzetten. Om 15 uur werd ik ineens gebeld door de eigenaar van Bandenthuis. Helaas kon de afspraak deze dag ook niet doorgaan, want er was wederom een kapotte bus. Juist weer bij mij. Ook deze dag zouden ze dus niet kunnen komen! (Met 14 rijdende bussen, konden ze zelfs geen oplossing bieden om dan wat later te komen). Dus mijn 2e vrije opgenomen dag was ook helemaal voor niks. Boos en frustratie. Met de eigenaar een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag, de dag erna en een korting op de banden aangeboden gekregen. De chauffeur was precies op tijd, heel netjes. Ik uitte nog even mijn ongenoegen bij hem over de problemen die ik heb gehad met de afspraken (kan hij niks aan doen natuurlijk). Zijn 1e reactie was, "uhh ja, nou, voor mij is het veel erger dan voor u, ik moet nu op mijn vrije dag terugkomen en gstrn ook al langer door moeten werken". Pardon?? Hoe kan dit richting klant zo gecommuniceerd worden!! Dit had hij nooit zo mogen zeggen. Mijn bloed kookte....Uiteindelijk heb ik, nadat ik dit naast me neer gelegd heb, omdat ik blij was, dat mijn banden er nu eindelijk opgelegd werden, toch nog een leuk gesprekje met deze chauffeur gehad. Hij heeft zijn werk netjes volbracht. Al met al, een slechte ervaring met afspraken, communicatie, informatie richting klant, bereikbaarheid (pas na 10.00 uur telefonisch bereikbaar en heel lang wachten aan de telefoon), geen reacties via de mail...Banden zijn goed gewisseld..

Website is duidelijk en makkelijk om een afspraak te maken.

Ik beveel jullie nog niet aan, jullie hebben de zaakjes nog niet op orde. Zorgen, dat jullie de afspraken nakomen. Telefonische bereikbaarheid, communicatie. Zo snel mogelijk feedback richting de klant geven als er onverwacht een afspraak niet nagekomen kan worden.
Voor jullie werkzaamheden zijn jullie afhankelijk van de bussen. Zorg, dat als er zich calamiteiten voordoen, dat jullie een backup hebben en dat de klant hiervan niet de dupe wordt.

Score voor BandenThuis: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Soort banden: Michelin Energy Saver Plus