Ondersteuning
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Rob

Via internet een afspraak gemaakt. Deze werd geannuleerd i.v.m. ziekte monteurs. Dat kan natuurlijk altijd. Mail ontvangen voor het maken van een nieuwe apspraak. Na 6 mails eindelijk een datum kunnen maken. Op de eerste 5 mails werd NIET gereageerd. Telefonisch ook niet bereikbaar, kreeg telkens (tijdens de kantooruren) het antwoord apparaat. De beloofde mail die 24 uur voor de afspraakdatum verstuurd zou worden heb ik niet gekregen. Dus 's ochtends op de montagedatum wederom gebeld. Kreeg nadat ik de telefoon wel een minuut liet overgaan, eidelijk iemand aan de lijn. Die vertelde dat diegene die mijn afspraak zou inplannen dit niet had gedaan en de bestelde banden had geannuleerd en dus teruggezonden waren naar de leverancier.
TIP: bestel banden, maar betaal pas bij het monteren ervan. Ikzelf heb alles geannuleerd bij bandenthuis en KWIKFIT opgebeld. Kon de volgende dag terecht.
Conclussie: Als je ergenis wil voorkomen bestel dan niet bij bandenthuis. Je weet nooit of ze zich aan de affspraak houden. (als ze wel komen is het prima)

ALS ze komen, zoals de eerste keer is het geen probleem. Lekker makkelijk dat ze voor de deur de banden wisselen.

Bereikbaarheid telefoon en reageren op mails

Score voor BandenThuis: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Soort banden: zomerbanden