Ik heb op 22 december een bestelling geplaatst en na meer dan een week nog niets ontvangen. Telefonisch is de webshop niet bereikbaar. Met de drukke dagen snap ik het enigszins wel. Maar op mijn app werd ruim een dag later gereageerd. Vervolgens hoor je weer een week niks. Communicatie is niet hun sterkste punt. Een app beantwoorden zonder een naam of een vriendelijke groet, zo onprofessioneel. Al met al vind ik dit een zeer slechte webshop. Vandaag uiteindelijk mijn terugbetaling ontvangen. Hier zal ik zeker nooit meer iets bestellen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.