Op 21/12 besteld, tot op heden nog niks ontvangen zelfs geen antwoord meer op de verstuurde mail, ze gaan het bekijken volgens hen, maar het blijft duren, zou zeker niks meer kopen, gewoon voor de klantenservice die op niks trekt.
Reactie Baking Queen:
bedankt voor je review.
je bestelling was helaas vertraagd door de topdrukte bij postnl.
het is ondertussen geleverd.