Ieder jaar goed. Elk jaar bestel ik de taartspullen voor de verjaardag van mijn dochter, altijd snel en prima kwaliteit. Helaas heb ik op dit moment deze bestelling nog niet ontvangen, ook nog niet teruggehoord waar de zending blijft steken (bij PostNL).
Helaas moet ik dus voor deze verjaardag een alternatief bedenken. Maar dit is niet iets waar Baking Queen iets aan kan doen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.