Niet direct een goede ervaring. Wel snel antwoord op mijn vraag voor dat ik bestelde maar toen kwam t probleem dat t wel erg lang duurde voor de spullen geleverd werden ook mijn vraag daarover in de replaymail als waar ik eerder een vraag gesteld had bleef uit en pas na diverse keren proberen telefonisch contact te krijgen wat niet lukte een watsapp gesprek gestart en daar kreeg ik gelukkig wel antwoord op en zouden ze t uitzoeken waarom t nog steeds niet verstuurd was. Ik heb daar op geen antwoord meer gehad maar kreeg wel een mail dat t nú morgen geleverd gaat worden.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.