We zijn naar vianden Luxemburg geweest leuke reis, mooi land simpel hotel maar wel netjes
Sterke punten tijdens uw reis
De chauffeur was heel betrokken bij iedereen
Verbeterpunten of tips
Misschien een keuze menu in het hotel
De chauffeur was heel betrokken bij iedereen
Misschien een keuze menu in het hotel