Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

John Snow

Afgelopen zaterdag het genoegen om met mijn mede festival gangers met deze bus te reizen, of nou ja genoegen.
Op de heen reis ging alles boemspang, er werd gelachen en we kwamen veilig bij onze bestemming aan in Bloemendaal. De terug reis daar in tegen verliep minder vlekkeloos. Nadat we het terrein verlieten en op zoek ging naar ons vervoer, en ik kan je vertellen dat we allemaal verschrikkelijk dik in de olie zaten en helemaal wous. Goed, je raad het a geen bus. Wij zoeken, zoeken en nog een keer zoeken. Geen bussie.
Blijkt er uiteindelijk helemaal geen bus te staan voor ons. Foutje bedankt, zie maar hoe je thuis komt. We vergoeden niks. Hastalavista conjos.
Toen maar van de nood een deugd gemaakt wanneer m’n maat Jannes of whiskas ineens met een emmer miauwmiauw aan kwam zetten. Ik moet je zeggen dat ik niet geheel bekend ben met miauwmiauw maar toen evengoed maar een lading in het neusje gekieperd. Wat er toen allemaal gebeurde was niet voor de poes. Samen met m’n maat Tinus veranderde we vervolgens in krolse katten en gingen op 4 pootjes over straat de hele tijd kopjes geven aan voorbij gangers. Nu 4 dagen later loop ik over de daken in Parijs, noemt iedereen mij een zwerfkat en lik ik blikken tonijn leeg met mijn tong.

Dus lieve mensen denk goed na over de gevolgen van het boeken van een busreis bij deze maatschappij.

Ik geef deze bedrijf 1 poezensterretje

Mazzol

Sterke punten tijdens uw reis

Wel gelachen

Bussie terug neerzetten

Score voor Bak Reizen: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Soort kamer/ arrangement: Bus